Polonista na rynku pracy. O strategiach dostosowania kształcenia studentów do wyzwań rynku pracy
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3076-2
- Kategoria: OUTLET, Filologia Polska
- Data wydania: 2016
Publikacja przedstawia dynamiczne przemiany organizacyjne i jakościowe, jakim ulega polonistyka uniwersytecka, cały czas poszukując nowych i dobrych rozwiązań stosowanych w kształceniu studentów.
Autorzy poszczególnych tekstów rozpatrują temat z różnych perspektyw: podejmują rozważania nad kondycją polonistyki uniwersyteckiej, omawiają tendencje jej zmian na przestrzeni ostatnich lat, otwieranie się na otoczenie biznesowe (co skutkuje tworzeniem praktycznych specjalizacji czy kierunków studiów), wskazują na nowe technologie wymuszające umiejętność poruszania się wśród nowych zjawisk kultury, koncentrują się na poszukiwaniu i propagowaniu rozwiązań edukacyjnych, sprzyjających rozwojowi kompetencji nauczyciela polonisty. Przywołując wyniki prowadzonych badań, szukają odpowiedzi na pytanie o relacje między teoretycznym a praktycznym przygotowaniem studentów do podejmowania działań w różnych obszarach życia.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Typ publikacji | Podręcznik, skrypt |
Wydanie | I |
ISBN | 978-83-232-3076-2 |
Liczba stron | 268 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 15,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |