Menedżerowie w społeczeństwie współczesnym. Studium z socjologii edukacji
- In Stock: in stock
- ISBN: 978-83-232-3457-9
- Category: Psychology and Education
- Year of publication: 2019
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i – szerzej – społecznych.
Detailed information | |
---|---|
Spis treści |
Download file
![]() |
Summary |
Download file
![]() |
|
|
Publication Version | printed |
Title (EN) | Managers in contemporary society. A study in the sociology of education |
Type of publication | Monografia |
Edition | I |
Series | Psychologia i Pedagogika |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3457-9 |
Number of pages | 250 |
Number of publishing sheets | 16,00 |
Format [cm] | 17x24 |
Type of binding | paperback |