Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Retoryka telewizji

20,00 zł

Książka jest pierwszą w Polsce monografią, której celem jest przedstawienie – w sposób możliwie kompletny – retorycznych wymiarów telewizji. W centrum retoryki telewizji znajduje się pytanie o warunki skutecznych, nastawionych na określony cel zachowań komunikacyjnych. Autorka skupia się na analizie tych wszystkich aspektów, które nadawca medialny (instancja nadawcza) musi wziąć pod uwagę, by zyskać uwagę odbiorców i otworzyć im taką przestrzeń komunikacji, która uczyni ich podatnymi na perswazję. Wszystkie opisane w monografii elementy składają się na propozycję przedstawienia telewizyjnego fenomenu, niezależnie od czasu jego funkcjonowania. Bez względu na to, czy mówimy o czarno-białych obrazach i ograniczonej ofercie programowej, erze telewizji w kolorze i telewizji wyspecjalizowanej, stematyzowanej, czy też telewizji na żądanie, można wskazać właściwości, strategie, mechanizmy, które dają się zuniwersalizować i opisać w ramach koncepcji retoryki telewizji. Retoryka bowiem dostarcza narzędzi, które pozwalają tak samo skutecznie opisywać telewizję epoki broadcastingu, narrowcastingu, jak i slivercastingu.

Spis treści
(Rozmiar: 86.6 KB)
Summary
(Rozmiar: 142.6 KB)
Wprowadzenie
(Rozmiar: 216.4 KB)
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Retoryka telewizji
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana
Format 15,0 x 24,0
Typ publikacji Monografia
Wydanie I
Seria Filologia Polska nr 194
ISSN 0554-8179
ISBN 978-83-232-3325-1
Liczba stron 294
Liczba arkuszy wydawniczych 18,00
Rodzaj oprawy miękka

Produkty powiązane

Zapisz się