Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Ocena zachowania w doświadczeniach gimnazjalistów

16,00 zł
Wersja elektroniczna
Platforma: AMUR

Badania procesu „oceniana zachowania” w szkole podjęłam dlatego, że jest to temat ważny i pomijany w analizach naukowych. Wyniki badań mogą mieć znaczenie dla praktyki szkolnej, jako głos w toczącej się obecnie dyskusji nad funkcją, jaką ma pełnić ocena z zachowania w szkole. Ponadto, jeśli na ocenianie szkolne spojrzymy jako na jeden z wymiarów kultury szkoły, jako zjawisko ogniskujące w sobie założenia ideologii edukacyjnej oraz strategie radzenia sobie przez uczniów z normatywną rzeczywistością szkoły, badając ocenianie w szkole pośrednio diagnozuje się kondycję szkoły.

Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać przetarcia, zabrudzenia, wgniecenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Ocena zachowania w doświadczeniach gimnazjalistów
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana, e-book, otwarty dostęp
Format 17,0 x 24,0
Tytuł (EN) Conduct marking as experienced by junior high school students
Wydanie I
Seria Psychologia i Pedagogika nr 153
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-2160-9
Liczba stron 191
Liczba arkuszy wydawniczych 12,00
Rodzaj oprawy miękka
Zapisz się