Nieznane? Poznane. Zaburzenia rozwojowe u dzieci z rzadkimi zespołami genetycznymi i wadami wrodzonymi
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-2517-1
- Kategoria: OUTLET, Psychologia i Pedagogika, Nauki Medyczne
- Data wydania: 2014
Syntetyczne opracowanie zbiorowe o walorach wieloaspektowej monografii, poruszającej temat zaburzeń rozwojowych dzieci z rzadkimi zespołami genetycznymi i złożonymi wadami rozwojowymi. Autorzy przedstawiają analizę oraz ocenę możliwości i szans wczesnego wykrywania zaburzeń rozwojowych, skutecznego leczenia oraz wspomagania rozwoju i edukacji dzieci w różnym wieku poważnie zagrożonych niepełnosprawnością lub niepełnosprawnych.Cenną wartości ą poznawczą i praktyczną jest poradnikowy charakter tomu – stanowi on kompendium wiedzy dla nauczycieli oraz osób, które nie będąc pedagogami specjalnymi, mogą skutecznie pomóc stworzeniu odpowiedniego i indywidualnego programu rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Uwaga! Książki z wyprzedaży mogą posiadać zabrudzenia, przetarcia, drobne uszkodzenia i zagniecenia.
This book is an attempt at analysis of the current information which referring to the process of diagnosis, behaviour and perspectives in the development of children with rare genetic syndromes. It contains fundamental information on etiology and classification of selected genetic disorders, touches upon problems of their diagnosis, describes research methods, possibilities of applying them and outlines the directions of rehabilitation. It also presents what genetic examinations look like and how to prepare to them. Basic problems connected with intellectual disability, many a time accompanies genetic disorders. This publication was prepared since its authors felt there is a need to share information about the great social importance and which is of use to parents, students of special pedagogy, psychology, medicine and specialists who on daily basis work in the assistance of families.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Unknown? Recognised. Developmental disorders in children with genetic syndromes and congenital defects |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | II |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 161 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-2517-1 |
Liczba stron | 334 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 23,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |