Neodidagmata 27/28
- Dostępność: brak w magazynie
- ISBN: 83-232-1602-9
- DOI: 10.14746/nd
- Kategoria: Neodidagmata
- Data wydania: 2006
I. PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKI
Kazimierz Denek, W stronę szkoły jutra
Wacław Strykowski, Kompetencje współczesnego nauczyciela
Jadwiga K wiek, Telenowela jako instrument regulacji różnic
Arkadiusz Wąsiński, Autokreacja człowieka w dobie kultury obrazkowej jako nowy aspekt badawczy pedagogiki mediów
Anna Wach-Kąkolewicz, Tradycje komunikowania a komunikowanie w kształtowaniu zdalnym przez Internet
II. PRACE BADAWCZE
Izabella Kust, Proces wdrażania egzaminu maturalnego w opinii maturzystów liceów technicznych - rocznik 2003
Joanna Michalak, Przygotowanie nauczycieli do realizacji zadań wynikających z reformy systemu edukacji wdrażanej w Polsce od 1999 roku
Agnieszka Iwanicka, Natalia Walter, Radio w sieci - kontra czy wzmocnienie tradycyjnego radia
III. INNOWACJE PEDAGOGICZNE
Dominika Czajkowska, Reprodukcja kapitału szkolnego na poziomie szkolnictwa wyższego - egzemplifikacje francuskie
Joanna Ławniczak, Edukacja medialna w szkolnych programach nauczania w Anglii i Niemczech
Marian Michalowski, Obrazy cyfrowe w komunikatach elektronicznych
IV. RECENZJE
Antoni Zając - K. Denek, Ku dobrej edukacji
Stanisław Dylak - Clifford H. Edwards, Classroom discipline and Management
Maria Kaniewska - J. Kuźma, Nauka o szkole. Studium monograficzne. Zarys koncepcji
Dominika Czajkowska - W. Ambrozik, K. Przyszczypkowski (red.), Uniwersytet. Społeczeństwo. Edukacja
Witold Rogowski - J. Nielsen, Projektowanie funkcjonalnych serwisów internetowych
Agnieszka Iwanicka - A. Mielczarek, Język prezenterów radiowych
„Neodidagmata” to czasopismo naukowe, poświęcone problemom teoretycznym, empirycznym i innowacyjnym współczesnej edukacji, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dydaktyki, technologii kształcenia i pedagogiki medialnej.
„Neodidagmata” is a scientific periodical, devoted to theoretical, empirical and innovative issues in contemporary education, with special focus on topics in didactics, educational technology and media literacy.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Typ publikacji | Wydawnictwo ciągłe |
Wydanie | I |
ISSN | 0077-653X |
ISBN | 83-232-1602-9 |
DOI | 10.14746/nd |
Liczba stron | 180 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 14,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |