Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Wspomaganie rozwoju małych dzieci w percepcji i doświadczeniach ich opiekunów

W monografii przedstawiono problematykę wspomagania rozwoju małego dziecka – dziecka do trzeciego roku życia. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono fundamentalne teoretyczne kwestie: rozwój człowieka i jego wspomaganie oraz rozwój w okresie wczesnego dzieciństwa. Część druga stanowi opis i analizę wyników badań własnych, dotyczących możliwości i powinności wspomagania rozwoju małego dziecka, metod wspomagania różnych sfer rozwoju, źródeł opinii rodziców na temat wspomagania rozwoju dziecka i podejmowanych działań z tym związanych oraz trudności doświadczanych we wspomaganiu rozwoju dziecka.

Publikacja skierowana jest do rodziców oraz opiekunów dzieci do lat trzech, a także dla studentów kierunków pedagogicznych, psychologii, przyszłych rodziców, osób, które planują zająć się profesjonalną pracą z najmłodszymi dziećmi.

Spis treści
(Rozmiar: 131.5 KB)
Summary
(Rozmiar: 75.7 KB)
Wprowadzenie
(Rozmiar: 182.1 KB)
Więcej informacji
Typ publikacji Monografia
Rok wydania 2019
Wersja publikacji drukowana
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Wspomaganie rozwoju małych dzieci w percepcji i doświadczeniach ich opiekunów
Informacje szczegółowe
Tytuł (EN) Fostering the development of young children – the perception and experience of guardians
Typ publikacji Monografia
Wydanie I
Seria Psychologia i Pedagogika nr 305
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-3502-6
Liczba stron 200
Liczba arkuszy wydawniczych 14,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Rodzaj oprawy miękka
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UAM
Zapisz się