Wspomaganie rozwoju małych dzieci w percepcji i doświadczeniach ich opiekunów
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3502-6
- Kategoria: Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2019
W monografii przedstawiono problematykę wspomagania rozwoju małego dziecka – dziecka do trzeciego roku życia. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono fundamentalne teoretyczne kwestie: rozwój człowieka i jego wspomaganie oraz rozwój w okresie wczesnego dzieciństwa. Część druga stanowi opis i analizę wyników badań własnych, dotyczących możliwości i powinności wspomagania rozwoju małego dziecka, metod wspomagania różnych sfer rozwoju, źródeł opinii rodziców na temat wspomagania rozwoju dziecka i podejmowanych działań z tym związanych oraz trudności doświadczanych we wspomaganiu rozwoju dziecka.
Publikacja skierowana jest do rodziców oraz opiekunów dzieci do lat trzech, a także dla studentów kierunków pedagogicznych, psychologii, przyszłych rodziców, osób, które planują zająć się profesjonalną pracą z najmłodszymi dziećmi.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Summary | Pobierz plik |
Wprowadzenie | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Fostering the development of young children – the perception and experience of guardians |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 305 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3502-6 |
Liczba stron | 200 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 14,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |