Szkolni protagoniści. Predyspozycje i kompetencje kierownicze
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3465-4
- Kategoria: OUTLET, Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2019
W książce zaprezentowano tradycję badań nad kierowaniem i jego uwarunkowaniami. Przedstawiona perspektywa stanowiła punkt wyjścia refleksji nad behawioryzmem organizacyjnym i przywództwem edukacyjnym. W efekcie prac badawczych wskazano, jakie zasoby kadrowe w zakresie potencjału psychologicznego i kierowniczego posiada współczesna szkoła, krytycznie rozważono także kwestie rozwiązań systemowych konkursu dyrektorskiego. Przedstawione refleksje stanowią przyczynek do dalszych analiz i dyskusji nad pożądaną sylwetką szkolnych protagonistów. Mogą też być źródłem praktycznych inspiracji, służących wypracowaniu programów szkoleniowych, a także procedur i metod weryfikacji potencjału obecnych i przyszłych dyrektorów szkół.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Summary | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | School protagonists Managerial predispositions and competences |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 294 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3465-4 |
Liczba stron | 368 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 24,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |