Language
Mobile navigation Home page

Społeczne, ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania zróżnicowania wyników egzaminów gimnazjalnych

PLN 8.00

W monografii przedstawiono zależności między zróżnicowaniem wyników egzaminów gimnazjalnych a czynnikami społeczno-kulturowymi i ekonomicznymi. Monografia składa się z sześciu rozdziałów. Pierwsze trzy konstruują teoretyczną i metodyczną podstawę pracy, trzy ostanie jej empiryczną część. W czasie badań gimnazja znajdowały się w fazie rozwoju, w momencie wydania książki – kończą swą działalność. Praca może być jednym z finalnych rejestrów zalet i wad tego typu szkoły oraz przyczynkiem do dalszej dyskusji nad polską edukacją.

Spis treści
(Size: 99.3 KB)
Summary
(Size: 65 KB)
Wstęp
(Size: 98.1 KB)
Write Your Own Review
You're reviewing:Społeczne, ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania zróżnicowania wyników egzaminów gimnazjalnych
Detailed information
Publication Version printed
Title (EN) Social, economic and cultural conditons of differences in secondary school examinaton results
Type of publication Monografia
Edition I
Series Psychologia i Pedagogika nr 277
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-3362-6
Number of pages 162
Number of publishing sheets 7,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Type of binding paperback
Sign up