Menedżerowie w społeczeństwie współczesnym. Studium z socjologii edukacji
- Dostępność: brak w magazynie
- ISBN: 978-83-232-3457-9
- Kategoria: Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2019
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i – szerzej – społecznych.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Summary | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17x24 |
Tytuł (EN) | Managers in contemporary society. A study in the sociology of education |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3457-9 |
Liczba stron | 250 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 16,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |