Kapitał społeczny szkoły. Z doświadczeń biograficznych nauczycieli. Studium przypadków
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3477-7
- Kategoria: OUTLET, Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2019
W studium teoretyczno-empirycznym autorka, opierając się na koncepcjach P. Bourdieu, R.D. Putnama i J.S. Colemana oraz ujęciu sieciowym, opisuje kapitał społeczny szkoły poprzez analizę doświadczeń biograficznych młodych pedagogów. Stanowi to nową perspektywę poznawania procesów wewnątrzszkolnych, które zachodzą na różnych poziomach funkcjonowania szkoły i rozwoju kariery nauczyciela. Na podstawie badań przedstawia obraz polskiej szkoły wraz z jej mocnymi i słabymi stronami oraz sposoby funkcjonowania nauczyciela w zawodzie.
Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać przetarcia, zabrudzenia, wgniecenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Summary | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Social capital in school. Biographical experience of teachers. Case study |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 298 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3477-7 |
Liczba stron | 250 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 17,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |