Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83232- 2690-1
- Kategoria: OUTLET, Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2013
Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia ważne dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej – będącej niezwykle istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, ale przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch autorów o różnych zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Część pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnych koncepcji badawczych. Druga – dotyczy specyficznej „przestrzeni”, jaką jest uniwersytet, który w wielu swoich wymiarach jest przecież „terytorium” edukacji całożyciowej. Kolejna część łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Lifelong Learning as a Challenge to Educational Theory and Practice |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 209 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83232- 2690-1 |
Liczba stron | 479 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 30,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |