Współczesne wyzwania teorii i praktyki edukacyjnej
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3530-9
- Kategoria: Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2019
Tom zawiera teksty doktorantów Wydziału Studiów Edukacyjnych i stanowi znakomitą egzemplifikację możliwości, jakie pedagogika daje młodym naukowcom, ale też ich ogromnego potencjału w zakresie przyczyniania się do jej rozwoju. Prezentowane artykuły zarówno swoją problematyką, jak i poziomem merytorycznym jak najlepiej świadczą o kompetencjach i „naukowej inwencji” młodych badaczy edukacji. Są zróżnicowane w swojej całości, ale dają także obraz pewnej intelektualnej wspólnoty, którą cechują jasno zdefiniowane cechy kognitywne i społeczne. Oto mamy tom z tekstami młodych intelektualistów, często debiutujących, o szerokich horyzontach, egzemplifikujących w swoich tekstach własne zainteresowania i orientacje teoretyczno-badawcze.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści |
Pobierz plik
![]() |
Wprowadzenie |
Pobierz plik
![]() |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Język | polski |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 309 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3530-9 |
Liczba stron | 214 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 13,00 |
Format [cm] | 17,0 x 24,0 |
Rodzaj oprawy | miękka |