Społeczne, ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania zróżnicowania wyników egzaminów gimnazjalnych
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3362-6
- Kategoria: OUTLET, Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2018
W monografii przedstawiono zależności między zróżnicowaniem wyników egzaminów gimnazjalnych a czynnikami społeczno-kulturowymi i ekonomicznymi. Monografia składa się z sześciu rozdziałów. Pierwsze trzy konstruują teoretyczną i metodyczną podstawę pracy, trzy ostanie jej empiryczną część. W czasie badań gimnazja znajdowały się w fazie rozwoju, w momencie wydania książki – kończą swą działalność. Praca może być jednym z finalnych rejestrów zalet i wad tego typu szkoły oraz przyczynkiem do dalszej dyskusji nad polską edukacją.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Summary | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Social, economic and cultural conditons of differences in secondary school examinaton results |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 277 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3362-6 |
Liczba stron | 162 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 7,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |