Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Od systemu terapeutycznego do interwencji

18,00 zł

Articles in this publication present issues from different levels of analysis. They were written by psychologists and pedagogues: experienced scientific workers, PhD-students and young psychologists who work in the field of practice. The first part of this book includes articles on general psychotherapy (efficacy and effectiveness of psychotherapy, diversity of paradigms and therapeutic methods and techniques). The second part consists of articles dealing with specific issues of psychotherapy. The authors indicate which forms of intervention are applied to specific disorders (sexual disorders and ADHD). The last two articles present different views on psychological interventions from the perspective of young practitioners.

Wstęp

Lidia Cierpiałkowska
Efektywność psychoterapii w świetle badań w warunkach laboratoryjnych i naturalnych - szkoły psychoterapii i ich efektywność

Aleksandra Jaworska
Wiele teorii - jeden człowiek. W poszukiwaniu optymalnego modelu badania skuteczności psychoterapii

Łukasz Kaczmarek
Pozytywne emocje jako niespecyficzny czynnik wspomagający proces psychoterapii

Emilia Soroko
Terapeutyczna obecność metafory w relacji pacjent-terapeuta

Anna Słysz
Rysunek jako technika diagnostyczno-terapeutyczna

Barbara Jankowiak
Norma seksualna a terapia zaburzeń seksualnych

Hanna Kubiak
Koncepcje nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci jako źródło celów i metod terapeutycznych w pracy z dziećmi nadpobudliwymi

Beata Patrzykąt-Owczarek
Metoda Ruchu Rozwijającego (MRR) w terapii dzieci z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej

Karolina Rzesoś
Interwencja w kryzysie - z doświadczeń ośrodka interwencji kryzysowej dla ofiar przemocy

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Od systemu terapeutycznego do interwencji
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana
Format 14,5 x 20,5
Tytuł (EN) From the therapeutic system to intervention
Typ publikacji Monografia
Wydanie I
Seria Psychologia i Pedegogika nr 131
ISSN 0083-4254
ISBN 83-232-1628-2
Liczba stron 184
Liczba arkuszy wydawniczych 12,00
Rodzaj oprawy miękka
Zapisz się