Neodidagmata 29/30
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 83-232-1908-8
- DOI: 10.14746/nd
- Kategoria: OUTLET, Neodidagmata
- Data wydania: 2008
Wacław Strykowski, Pamięci Profesora Józefo Skrzypczaka
Kazimierz Denek, Humanista poszukujący idiomu uniwersyteckiego pracownika naukowo-dydaktycznego
Wybrane publikacje naukowo-badawcze Profesora Józefa Skrzypczaka (zestawienie opracowali: Renata Kuźma, Stanisław Ubermanowicz)
I. PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGIKI
Kazimierz Denek, Związek edukacji z wartościami
Roberto Muffoletto, Shifting the center to the margin: Online Icnrning and system of control
Wacław Strykowski, Mariusz Kąkolewicz, Stanisław Ubermanowicz, Kompetencje nauczycieli edukacji medialnej
Lechosław Gawrecki, Marketing w oświacie
II. PRACE BADAWCZE
Jadwiga Izdebska, Wykorzystanie wytworów działalności dziecka w badaniach nad mediami elektronicznymi
Kazimierz Ostrowski, Awans zawodowy w opinii nauczycieli szkól bydgoskich -uwarunkowania pedeutologiczne
Magdalena Roszak, Matematyka i jej silą oddziaływania na studentów
Tomasz Przybyła, Programy typu reality show - perspektywa edukacyjna
III. INNOWACJE PEDAGOGICZNE
Katarzyna Bocheńska, Gazetka szkolna. Pomyśl na edukację medialną
Wiesław Bestrzyński, Robert Szymiec, Nauka języka obcego - drama jako składnik /'wers;'/
Justyna Strykowska, Diagnozowanie sytuacji szkolnej
IV. RECENZJE
Agnieszka Iwanicka, Natalia Walter - Bronisław Siemieniecki (red.), Pedagogika medialna. Podręcznik akademicki
Anna Brosch - Stanisław Ubermanowicz, Ewaluacja splotowa InfoKuItury. Skala dwuważonych ocen
Katarzyna Bocheńska - Anctrew Keen, Kult amatora. ]nk Internet niszczy kulturę
Mariusz Przybyła - Natalia Walter, Nowe media dla niewidomych i słnbowidzących
Katarzyna Napierala-Rydz - Francois Soulages, Estetyka fotografii. Strata i zysk
Tomasz Przybyła - Henry Jenkins, Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów
Wojciech Skrzydlewski - Józef Skrzypczak, Komunikacja interpersonalna (wybrane zagadnienia)
„Neodidagmata” to czasopismo naukowe, poświęcone problemom teoretycznym, empirycznym i innowacyjnym współczesnej edukacji, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dydaktyki, technologii kształcenia i pedagogiki medialnej.
„Neodidagmata” is a scientific periodical, devoted to theoretical, empirical and innovative issues in contemporary education, with special focus on topics in didactics, educational technology and media literacy.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Typ publikacji | Wydawnictwo ciągłe |
Wydanie | I |
ISSN | 0077-653X |
ISBN | 83-232-1908-8 |
DOI | 10.14746/nd |
Liczba stron | 118 |
Rodzaj oprawy | miękka |