Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 978-83-232-3321-3
- Kategoria: OUTLET, Filologia Romańska
- Data wydania: 2018
Pierwsza monografia poświęcona uczeniu się języka hiszpańskiego w Polsce przedstawionemu z perspektywy postaw edukacyjnych w ujęciu konstruktywistycznym. Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsze trzy, o charakterze teoretycznym, dotyczą zagadnienia postawy, konstruktywizmu i autonomii. Analizowane są one w kontekście uczenia się i nauczania języków obcych, w szczególności języka hiszpańskiego. Autorka zwraca uwagę na istotę motywacji, wartości i przekonań, pojęć ściśle związanych z postawą, w uczeniu się języków obcych. Przedstawia zagadnienie kompetencji nauczyciela języka obcego w odniesieniu do podejścia konstruktywistycznego, analizując m.in. cechy dobrego nauczyciela języka obcego, który pomaga uczniom (zwłaszcza aktywnym, autonomicznym i wewnętrznie zmotywowanym) w budowaniu ich nowej wiedzy językowej i kulturowej. Omawia rolę autonomii i rozwoju postaw autonomicznych uczniów aktywnych i/lub zdolnych, którzy biorą udział w zawodach olimpiady językowej. W rozdziale czwartym zaś prezentuje swoje wyniki badania empirycznego dotyczącego postaw uczniów aktywnych uczących się języka hiszpańskiego w polskich szkołach ponadpodstawowych.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Summary | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Active learner attitudes in learning Spanish as a foreign language. Constructivist approaches |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Filologia Romańska nr 65 |
ISSN | 0554-8187 |
ISBN | 978-83-232-3321-3 |
Liczba stron | 222 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 14,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |