Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. Tom II

35,00 zł

Mamy zaszczyt i przyjemność oddać w Państwa ręce publikację zawierającą zbiór referatów wygłoszonych podczas I Konferencji Polskiego Towarzystwa Badania Gier współorganizowanej przez Instytut Lingwistyki Stosowanej UAM oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie w dniach 19-20 listopada 2005 roku. Jest to drugi z opublikowanych tomów, jakimi zaowocowała konferencja. Olbrzymie zainteresowanie tym wydarzeniem dowiodło, iż cel założony przez organizatorów - integracja interdyscyplinarnego środowiska badaczy gier - został osiągnięty. Tom zawiera referaty z zakresu dydaktyki, językoznawstwa i literaturoznawstwa.

Wartość poznawcza zamieszczonych w tomie artykułów polega na oglądzie gier jako nowego zjawiska w kulturze i na staraniach o zrozumienie ich atrakcyjności oraz na wysiłku poszukiwania ich pozytywnej roli wobec użytkowników. Autorzy artykułów podejmują rozmaite tematy związane w pierwszym rzędzie z grami komputerowymi i fabularnymi. Przedstawiają ich nowe cechy, oświetlają je z różnych punktów widzenia: medialnego, socjologicznego, psychologicznego, etycznego, l co równie interesujące, dostrzegają wiele powiązań z dobrze zakorzenionymi w kulturze dziedzinami, na przykład z literaturą czy filozofią. Czytelnik zyskuje wgląd w dzisiejszy stan badań nad grami. Nie tylko otrzymuje obraz wstępnych refleksji, ale ma szansę zetknąć się z postawą badawczą w stosunku do gier.

Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać zewnętrzne zabrudzenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!

 

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. Tom II
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana
Format 17,0 x 24,0
Typ publikacji Monografia
Wydanie I
Seria Język, Kultura, Komunikacja nr 2
ISBN 978-83-232182-5-8
Rodzaj oprawy miękka
Zapisz się