Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie

  • Dostępność: brak w magazynie
  • ISBN: 978-83-232-3392-3
  • Kategoria: Kulturoznawstwo
  • Data wydania: 2019

Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.

Spis treści
(Rozmiar: 186.9 KB)
Summary
(Rozmiar: 102.5 KB)
Wstęp
(Rozmiar: 102 KB)
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana
Format 17,0 x 24,0
Tytuł (EN) Intercultural communication. Introduction
Typ publikacji Monografia
Wydanie I (dodruk 2019)
ISBN 978-83-232-3392-3
Liczba stron 686
Liczba arkuszy wydawniczych 44,00
Rodzaj oprawy twarda
Zapisz się