Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie
- Dostępność: brak w magazynie
- ISBN: 978-83-232-3392-3
- Kategoria: Kulturoznawstwo
- Data wydania: 2019
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Summary | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Intercultural communication. Introduction |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I (dodruk 2019) |
ISBN | 978-83-232-3392-3 |
Liczba stron | 686 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 44,00 |
Rodzaj oprawy | twarda |