Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej 31/2020

Open Access Open Access
Wersja elektroniczna
Platforma: PRESSto

„Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej” to czasopismo naukowe poświęcone problemom współczesnej pedagogiki specjalnej, łączącej wiedzę z obszaru nauk humanistycznych, społecznych i medycznych. Jego zadaniem jest szeroko rozumiana wymiana myśli, poglądów dotyczących wykluczenia społecznego, marginalizacji, nierówności społecznych, kulturowych, wszystkich rodzajów niepełnosprawności oraz uwypuklenie konieczności indywidualnej, wieloprofilowej diagnozy rozwoju człowieka w ciągu życia, rozpoznania specjalnych potrzeb edukacyjnych, określania indywidualnie pojmowanych obszarów i płaszczyzn edukacji, rehabilitacji, wczesnego wspomagania i społecznego wsparcia.

„Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej” is an interdisciplinary journal dedicated to the problems of the contemporary special pedagogy – the branch that combines the knowledge of humanistic and medical fields. Widely understood exchange of thoughts, views concerning social exclusion, marginalization, social and cultural inequality, all kinds of disabilities, orienting towards the necessity of individual, multiprofile diagnosis of human upbringing, recognition of special educational needs, maintaing individually understood areas and the planes of education, rehabilitation as well as early and social support are its main objectives.

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej 31/2020
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji e-book
Typ publikacji Czasopismo naukowe
Wydanie I
ISSN 2300-391X; e-ISSN: 2658-283X
DOI 10.14746/ikps
Liczba stron 398
Liczba arkuszy wydawniczych 20,75
Format [cm] 14,5 x 20,5
Zapisz się