Dzieciństwo – w stronę poznania, zrozumienia i zmiany
- Dostępność: brak w magazynie
- ISBN: 978-83-232-3471-5
- Kategoria: Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2019
Monografia z obszaru pedagogiki społecznej obejmuje zagadnienia dzieciństwa ukazanego z perspektywy nauk pedagogicznych, dzieciństwa w kręgu przemocy oraz pracy z dzieckiem i rodziną prowadzonej w środowisku życia. Opracowanie uwzględnia aspekty poznania, zrozumienia i zmiany dokonujących się w przeszłości, jak i zmianę w realiach dzisiejszej rzeczywistości. Celem monografii było przedstawienie problematyki dzieciństwa w ujęciu teoretyczno-empirycznym, zaakcentowanie zmian w podejściu do dziecka, dzieciństwa na gruncie nauk pedagogicznych, zwłaszcza pedagogiki społecznej, w szczególności do zagadnienia przemocy wobec dziecka, a także przedstawienie idei, zasad i form pomocy dziecku, jego dzieciństwu w odniesieniu do rodziny.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Spis treści | Pobierz plik |
Wstęp | Pobierz plik |
|
|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Typ publikacji | Monografia |
Wydanie | I |
Seria | Psychologia i Pedagogika nr 295 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3471-5 |
Liczba stron | 180 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 12,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |