Autonomizacja w dydaktyce języków obcych. Doskonalenie się w komunikacji ustnej
- Dostępność: dostępny
- ISBN: 83-232-1234-1
- Kategoria: OUTLET, Językoznawstwo, Psychologia i Pedagogika
- Data wydania: 2002
Książka stanowi plon 2-letniego projektu badawczego zrealizowanego na Wydziale Neofilologii UAM przez zespół złożony z psychologa i filologów aż czterech specjalności językowych. Prezentuje zagadnienia ogólne (m.in. specyfilę komunikacji ustnej, kształtowanie postaw proautonomicznych i osobistej kompetencji komunikacyjnej) oraz sprawozdania z badań (dotyczące m.in. kształtowania samooceny, wrażliwości językowej, umiejętności argumentacyjnych i postawy podmiotowej).
Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać przetarcia, zabrudzenia, wgniecenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!
This publication deals with the problems of developing learner autonomy in the process of improving the command of foreign spoken language. The books is the culmination of a two-year research project conducted by a team of 11 teacher researchers headed by Weronika Wilczyńska. Part 1 contains 7 articles exploring universal issues concerning thc project`s empirical findings and developing an interated conceptual framework for specific research reports in Part. 2. Part 2. Presents 9 detailed reports on the research conducted. A glossary of terms used in the work and a comprehensive bibliography are appended.
Informacje szczegółowe | |
---|---|
Wersja publikacji | drukowana |
Format | 17,0 x 24,0 |
Tytuł (EN) | Autonomization in foreign language didactics. Perfecting oral communication |
Wydanie | I |
Seria | Językoznawstwo Stosowane nr 19 |
ISSN | 0137-1444 |
ISBN | 83-232-1234-1 |
Liczba stron | 364 |
Liczba arkuszy wydawniczych | 26,00 |
Rodzaj oprawy | miękka |