Ocena zachowania w doświadczeniach gimnazjalistów
- In Stock: in stock
- ISBN: 978-83-232-2160-9
- Category: OUTLET, Psychology and Education
- Year of publication: 2009
Badania procesu „oceniana zachowania” w szkole podjęłam dlatego, że jest to temat ważny i pomijany w analizach naukowych. Wyniki badań mogą mieć znaczenie dla praktyki szkolnej, jako głos w toczącej się obecnie dyskusji nad funkcją, jaką ma pełnić ocena z zachowania w szkole. Ponadto, jeśli na ocenianie szkolne spojrzymy jako na jeden z wymiarów kultury szkoły, jako zjawisko ogniskujące w sobie założenia ideologii edukacyjnej oraz strategie radzenia sobie przez uczniów z normatywną rzeczywistością szkoły, badając ocenianie w szkole pośrednio diagnozuje się kondycję szkoły.
Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać przetarcia, zabrudzenia, wgniecenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!
Detailed information | |
---|---|
Publication Version | printed, e-book, open access |
Format | 17,0 x 24,0 |
Title (EN) | Conduct marking as experienced by junior high school students |
Edition | I |
Series | Psychologia i Pedagogika nr 153 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-2160-9 |
Number of pages | 191 |
Number of publishing sheets | 12,00 |
Type of binding | paperback |