Language
Mobile navigation Home page

Ocena zachowania w doświadczeniach gimnazjalistów

PLN 16.00
Digital version
Platform: AMUR

Badania procesu „oceniana zachowania” w szkole podjęłam dlatego, że jest to temat ważny i pomijany w analizach naukowych. Wyniki badań mogą mieć znaczenie dla praktyki szkolnej, jako głos w toczącej się obecnie dyskusji nad funkcją, jaką ma pełnić ocena z zachowania w szkole. Ponadto, jeśli na ocenianie szkolne spojrzymy jako na jeden z wymiarów kultury szkoły, jako zjawisko ogniskujące w sobie założenia ideologii edukacyjnej oraz strategie radzenia sobie przez uczniów z normatywną rzeczywistością szkoły, badając ocenianie w szkole pośrednio diagnozuje się kondycję szkoły.

Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać przetarcia, zabrudzenia, wgniecenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!

Write Your Own Review
You're reviewing:Ocena zachowania w doświadczeniach gimnazjalistów
Detailed information
Publication Version printed, e-book, open access
Format 17,0 x 24,0
Title (EN) Conduct marking as experienced by junior high school students
Edition I
Series Psychologia i Pedagogika nr 153
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-2160-9
Number of pages 191
Number of publishing sheets 12,00
Type of binding paperback
Sign up