Wstęp do ogólnej metodologii badań w naukach pedagogicznych, t. 1: Status metodologiczny nauk pedagogicznych
- In Stock: out of stock
- ISBN: 83-232-1631-2
- Category: Psychology and Education
- Year of publication: 2006
Trzytomowy podręcznik J. Gniteckiego stanowi próbę ujęcia całości spraw metodologii badań pedagogicznych z uwzględnieniem licznych ich kontekstów i uwarunkowań. Autor wychodzi od analizy statusu metodologicznego nauk pedagogicznych (tom I), następnie rozważa zagadnienie tworzenia wiedzy o edukacji (tom II), w końcu poddaje analizie metody badań pedagogicznych i sposoby przetwarzania wyników tych badań (tom III). Obszerny zestaw bibliograficzny obejmuje dobrze dobrane publikacje polskie i obcojęzyczne. Dzieło to będzie bardzo przydatnym podręcznikiem dla studentów i doktorantów, a także publikacją wartościową poznawczo dla pracowników naukowych.
Detailed information | |
---|---|
Publication Version | printed |
Format | 17,0 x 24,0 |
Type of publication | Podręcznik, skrypt |
Edition | I |
ISBN | 83-232-1631-2 |
Number of pages | 335 |
Number of publishing sheets | 25,00 |
Type of binding | paperback |