Language
Mobile navigation Home page

Wstęp do ogólnej metodologii badań w naukach pedagogicznych, t. 1: Status metodologiczny nauk pedagogicznych

Trzytomowy podręcznik J. Gniteckiego stanowi próbę ujęcia całości spraw metodologii badań pedagogicznych z uwzględnieniem licznych ich kontekstów i uwarunkowań. Autor wychodzi od analizy statusu metodologicznego nauk pedagogicznych (tom I), następnie rozważa zagadnienie tworzenia wiedzy o edukacji (tom II), w końcu poddaje analizie metody badań pedagogicznych i sposoby przetwarzania wyników tych badań (tom III). Obszerny zestaw bibliograficzny obejmuje dobrze dobrane publikacje polskie i obcojęzyczne. Dzieło to będzie bardzo przydatnym podręcznikiem dla studentów i doktorantów, a także publikacją wartościową poznawczo dla pracowników naukowych.

Write Your Own Review
You're reviewing:Wstęp do ogólnej metodologii badań w naukach pedagogicznych, t. 1: Status metodologiczny nauk pedagogicznych
Detailed information
Publication Version printed
Format 17,0 x 24,0
Type of publication Podręcznik, skrypt
Edition I
ISBN 83-232-1631-2
Number of pages 335
Number of publishing sheets 25,00
Type of binding paperback
Sign up