Language
Mobile navigation Home page

Kapitał społeczny szkoły. Z doświadczeń biograficznych nauczycieli. Studium przypadków

W studium teoretyczno-empirycznym autorka, opierając się na koncepcjach P. Bourdieu, R.D. Putnama i J.S. Colemana oraz ujęciu sieciowym, opisuje kapitał społeczny szkoły poprzez analizę doświadczeń biograficznych młodych pedagogów. Stanowi to nową perspektywę poznawania procesów wewnątrzszkolnych, które zachodzą na różnych poziomach funkcjonowania szkoły i rozwoju kariery nauczyciela. Na podstawie badań przedstawia obraz polskiej szkoły wraz z jej mocnymi i słabymi stronami oraz sposoby funkcjonowania nauczyciela w zawodzie.

Spis treści
(Size: 83.3 KB)
Summary
(Size: 55.8 KB)
Wstęp
(Size: 102.3 KB)
Write Your Own Review
You're reviewing:Kapitał społeczny szkoły. Z doświadczeń biograficznych nauczycieli. Studium przypadków
Detailed information
Publication Version printed
Title (EN) Social capital in school. Biographical experience of teachers. Case study
Type of publication Monografia
Edition I
Series Psychologia i Pedagogika nr 298
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-3477-7
Number of pages 250
Number of publishing sheets 17,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Type of binding paperback
Sign up