Kapitał społeczny szkoły. Z doświadczeń biograficznych nauczycieli. Studium przypadków
- In Stock: in stock
- ISBN: 978-83-232-3477-7
- Category: OUTLET, Psychology and Education
- Year of publication: 2019
W studium teoretyczno-empirycznym autorka, opierając się na koncepcjach P. Bourdieu, R.D. Putnama i J.S. Colemana oraz ujęciu sieciowym, opisuje kapitał społeczny szkoły poprzez analizę doświadczeń biograficznych młodych pedagogów. Stanowi to nową perspektywę poznawania procesów wewnątrzszkolnych, które zachodzą na różnych poziomach funkcjonowania szkoły i rozwoju kariery nauczyciela. Na podstawie badań przedstawia obraz polskiej szkoły wraz z jej mocnymi i słabymi stronami oraz sposoby funkcjonowania nauczyciela w zawodzie.
Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać przetarcia, zabrudzenia, wgniecenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!
Detailed information | |
---|---|
Spis treści | Download file |
Summary | Download file |
Wstęp | Download file |
|
|
Publication Version | printed |
Format | 17,0 x 24,0 |
Title (EN) | Social capital in school. Biographical experience of teachers. Case study |
Type of publication | Monografia |
Edition | I |
Series | Psychologia i Pedagogika nr 298 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3477-7 |
Number of pages | 250 |
Number of publishing sheets | 17,00 |
Type of binding | paperback |