Language
Mobile navigation Home page

Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista

PLN 10.00
Digital version
Platform: ibuk.pl

Pierwsza monografia poświęcona uczeniu się języka hiszpańskiego w Polsce przedstawionemu z perspektywy postaw edukacyjnych w ujęciu konstruktywistycznym. Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsze trzy, o charakterze teoretycznym, dotyczą zagadnienia postawy, konstruktywizmu i autonomii. Analizowane są one w kontekście uczenia się i nauczania języków obcych, w szczególności języka hiszpańskiego. Autorka zwraca uwagę na istotę motywacji, wartości i przekonań, pojęć ściśle związanych z postawą, w uczeniu się języków obcych. Przedstawia zagadnienie kompetencji nauczyciela języka obcego w odniesieniu do podejścia konstruktywistycznego, analizując m.in. cechy dobrego nauczyciela języka obcego, który pomaga uczniom (zwłaszcza aktywnym, autonomicznym i wewnętrznie zmotywowanym) w budowaniu ich nowej wiedzy językowej i kulturowej. Omawia rolę autonomii i rozwoju postaw autonomicznych uczniów aktywnych i/lub zdolnych, którzy biorą udział w zawodach olimpiady językowej. W rozdziale czwartym zaś prezentuje swoje wyniki badania empirycznego dotyczącego postaw uczniów aktywnych uczących się języka hiszpańskiego w polskich szkołach ponadpodstawowych.

Índice
(Size: 60.9 KB)
Summary
(Size: 44.4 KB)
Prólogo
(Size: 50.9 KB)
Write Your Own Review
You're reviewing:Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista
Detailed information
Publication Version printed
Format 17,0 x 24,0
Title (EN) Active learner attitudes in learning Spanish as a foreign language. Constructivist approaches
Type of publication Monografia
Edition I
Series Filologia Romańska nr 65
ISSN 0554-8187
ISBN 978-83-232-3321-3
Number of pages 222
Number of publishing sheets 14,00
Type of binding paperback
Sign up