Language
Mobile navigation Home page

Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. Tom II

PLN 35.00

Mamy zaszczyt i przyjemność oddać w Państwa ręce publikację zawierającą zbiór referatów wygłoszonych podczas I Konferencji Polskiego Towarzystwa Badania Gier współorganizowanej przez Instytut Lingwistyki Stosowanej UAM oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie w dniach 19-20 listopada 2005 roku. Jest to drugi z opublikowanych tomów, jakimi zaowocowała konferencja. Olbrzymie zainteresowanie tym wydarzeniem dowiodło, iż cel założony przez organizatorów - integracja interdyscyplinarnego środowiska badaczy gier - został osiągnięty. Tom zawiera referaty z zakresu dydaktyki, językoznawstwa i literaturoznawstwa.

Wartość poznawcza zamieszczonych w tomie artykułów polega na oglądzie gier jako nowego zjawiska w kulturze i na staraniach o zrozumienie ich atrakcyjności oraz na wysiłku poszukiwania ich pozytywnej roli wobec użytkowników. Autorzy artykułów podejmują rozmaite tematy związane w pierwszym rzędzie z grami komputerowymi i fabularnymi. Przedstawiają ich nowe cechy, oświetlają je z różnych punktów widzenia: medialnego, socjologicznego, psychologicznego, etycznego, l co równie interesujące, dostrzegają wiele powiązań z dobrze zakorzenionymi w kulturze dziedzinami, na przykład z literaturą czy filozofią. Czytelnik zyskuje wgląd w dzisiejszy stan badań nad grami. Nie tylko otrzymuje obraz wstępnych refleksji, ale ma szansę zetknąć się z postawą badawczą w stosunku do gier.

Uwaga! Egzemplarze outletowe mogą posiadać zewnętrzne zabrudzenia, zagniecenia, drobne uszkodzenia!

 

Write Your Own Review
You're reviewing:Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. Tom II
Detailed information
Publication Version printed
Type of publication Monografia
Edition I
Series Język, Kultura, Komunikacja nr 2
ISBN 978-83-232182-5-8
Format [cm] 17,0 x 24,0
Type of binding paperback
Sign up