Language
Mobile navigation Home page

Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie

  • In Stock: in stock
  • ISBN: 978-83-232-3392-3
  • Category: Culture Studies
  • Year of publication: 2019
PLN 56.00

Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.

Spis treści
(Size: 186.9 KB)
Summary
(Size: 102.5 KB)
Wstęp
(Size: 102 KB)
Write Your Own Review
You're reviewing:Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie
Detailed information
Publication Version printed
Title (EN) Intercultural communication. Introduction
Type of publication Monografia
Edition I (dodruk 2019)
ISBN 978-83-232-3392-3
Number of pages 686
Number of publishing sheets 44,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Type of binding hardcover
Sign up