Dzieciństwo – w stronę poznania, zrozumienia i zmiany
- In Stock: out of stock
- ISBN: 978-83-232-3471-5
- Category: Psychology and Education
- Year of publication: 2019
Monografia z obszaru pedagogiki społecznej obejmuje zagadnienia dzieciństwa ukazanego z perspektywy nauk pedagogicznych, dzieciństwa w kręgu przemocy oraz pracy z dzieckiem i rodziną prowadzonej w środowisku życia. Opracowanie uwzględnia aspekty poznania, zrozumienia i zmiany dokonujących się w przeszłości, jak i zmianę w realiach dzisiejszej rzeczywistości. Celem monografii było przedstawienie problematyki dzieciństwa w ujęciu teoretyczno-empirycznym, zaakcentowanie zmian w podejściu do dziecka, dzieciństwa na gruncie nauk pedagogicznych, zwłaszcza pedagogiki społecznej, w szczególności do zagadnienia przemocy wobec dziecka, a także przedstawienie idei, zasad i form pomocy dziecku, jego dzieciństwu w odniesieniu do rodziny.
Detailed information | |
---|---|
Spis treści | Download file |
Wstęp | Download file |
|
|
Publication Version | printed |
Format | 17,0 x 24,0 |
Type of publication | Monografia |
Edition | I |
Series | Psychologia i Pedagogika nr 295 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3471-5 |
Number of pages | 180 |
Number of publishing sheets | 12,00 |
Type of binding | paperback |