Language
Mobile navigation Home page

Dzieciństwo – w stronę poznania, zrozumienia i zmiany

Monografia z obszaru pedagogiki społecznej obejmuje zagadnienia dzieciństwa ukazanego z perspektywy nauk pedagogicznych, dzieciństwa w kręgu przemocy oraz pracy z dzieckiem i rodziną prowadzonej w środowisku życia. Opracowanie uwzględnia aspekty poznania, zrozumienia i zmiany dokonujących się w przeszłości, jak i zmianę w realiach dzisiejszej rzeczywistości. Celem monografii było przedstawienie problematyki dzieciństwa w ujęciu teoretyczno-empirycznym, zaakcentowanie zmian w podejściu do dziecka, dzieciństwa na gruncie nauk pedagogicznych, zwłaszcza pedagogiki społecznej, w szczególności do zagadnienia przemocy wobec dziecka, a także przedstawienie idei, zasad i form pomocy dziecku, jego dzieciństwu w odniesieniu do rodziny.

Spis treści
(Size: 47.1 KB)
Wstęp
(Size: 51.2 KB)
Write Your Own Review
You're reviewing:Dzieciństwo – w stronę poznania, zrozumienia i zmiany
Detailed information
Publication Version printed
Type of publication Monografia
Edition I
Series Psychologia i Pedagogika nr 295
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-3471-5
Number of pages 180
Number of publishing sheets 12,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Type of binding paperback
Sign up