Language
Mobile navigation Home page

Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista

PLN 10.00
Digital version
Platform: ibuk.pl

Pierwsza monografia poświęcona uczeniu się języka hiszpańskiego w Polsce przedstawionemu z perspektywy postaw edukacyjnych w ujęciu konstruktywistycznym. Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsze trzy, o charakterze teoretycznym, dotyczą zagadnienia postawy, konstruktywizmu i autonomii. Analizowane są one w kontekście uczenia się i nauczania języków obcych, w szczególności języka hiszpańskiego. Autorka zwraca uwagę na istotę motywacji, wartości i przekonań, pojęć ściśle związanych z postawą, w uczeniu się języków obcych. Przedstawia zagadnienie kompetencji nauczyciela języka obcego w odniesieniu do podejścia konstruktywistycznego, analizując m.in. cechy dobrego nauczyciela języka obcego, który pomaga uczniom (zwłaszcza aktywnym, autonomicznym i wewnętrznie zmotywowanym) w budowaniu ich nowej wiedzy językowej i kulturowej. Omawia rolę autonomii i rozwoju postaw autonomicznych uczniów aktywnych i/lub zdolnych, którzy biorą udział w zawodach olimpiady językowej. W rozdziale czwartym zaś prezentuje swoje wyniki badania empirycznego dotyczącego postaw uczniów aktywnych uczących się języka hiszpańskiego w polskich szkołach ponadpodstawowych.

Índice
(Size: 60.9 KB)
Summary
(Size: 44.4 KB)
Prólogo
(Size: 50.9 KB)
Write Your Own Review
You're reviewing:Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista
Detailed information
Publication Version printed
Title (EN) Active learner attitudes in learning Spanish as a foreign language. Constructivist approaches
Type of publication Monografia
Edition I
Series Filologia Romańska nr 65
ISSN 0554-8187
ISBN 978-83-232-3321-3
Number of pages 222
Number of publishing sheets 14,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Type of binding paperback
Sign up