Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista

10,00 zł
Wersja elektroniczna
Platforma: ibuk.pl

Pierwsza monografia poświęcona uczeniu się języka hiszpańskiego w Polsce przedstawionemu z perspektywy postaw edukacyjnych w ujęciu konstruktywistycznym. Publikacja składa się z czterech części, z których pierwsze trzy, o charakterze teoretycznym, dotyczą zagadnienia postawy, konstruktywizmu i autonomii. Analizowane są one w kontekście uczenia się i nauczania języków obcych, w szczególności języka hiszpańskiego. Autorka zwraca uwagę na istotę motywacji, wartości i przekonań, pojęć ściśle związanych z postawą, w uczeniu się języków obcych. Przedstawia zagadnienie kompetencji nauczyciela języka obcego w odniesieniu do podejścia konstruktywistycznego, analizując m.in. cechy dobrego nauczyciela języka obcego, który pomaga uczniom (zwłaszcza aktywnym, autonomicznym i wewnętrznie zmotywowanym) w budowaniu ich nowej wiedzy językowej i kulturowej. Omawia rolę autonomii i rozwoju postaw autonomicznych uczniów aktywnych i/lub zdolnych, którzy biorą udział w zawodach olimpiady językowej. W rozdziale czwartym zaś prezentuje swoje wyniki badania empirycznego dotyczącego postaw uczniów aktywnych uczących się języka hiszpańskiego w polskich szkołach ponadpodstawowych.

Índice
(Rozmiar: 60.9 KB)
Summary
(Rozmiar: 44.4 KB)
Prólogo
(Rozmiar: 50.9 KB)
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Las actitudes de los alumnos activos hacia el aprendizaje del español como lengua extranjera (ELE). Una visión constructivista
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana
Tytuł (EN) Active learner attitudes in learning Spanish as a foreign language. Constructivist approaches
Typ publikacji Monografia
Wydanie I
Seria Filologia Romańska nr 65
ISSN 0554-8187
ISBN 978-83-232-3321-3
Liczba stron 222
Liczba arkuszy wydawniczych 14,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Rodzaj oprawy miękka
Zapisz się