Język
Nawigacja mobilna Strona główna

Dzieciństwo – w stronę poznania, zrozumienia i zmiany

Monografia z obszaru pedagogiki społecznej obejmuje zagadnienia dzieciństwa ukazanego z perspektywy nauk pedagogicznych, dzieciństwa w kręgu przemocy oraz pracy z dzieckiem i rodziną prowadzonej w środowisku życia. Opracowanie uwzględnia aspekty poznania, zrozumienia i zmiany dokonujących się w przeszłości, jak i zmianę w realiach dzisiejszej rzeczywistości. Celem monografii było przedstawienie problematyki dzieciństwa w ujęciu teoretyczno-empirycznym, zaakcentowanie zmian w podejściu do dziecka, dzieciństwa na gruncie nauk pedagogicznych, zwłaszcza pedagogiki społecznej, w szczególności do zagadnienia przemocy wobec dziecka, a także przedstawienie idei, zasad i form pomocy dziecku, jego dzieciństwu w odniesieniu do rodziny.

Spis treści
(Rozmiar: 47.1 KB)
Wstęp
(Rozmiar: 51.2 KB)
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Dzieciństwo – w stronę poznania, zrozumienia i zmiany
Informacje szczegółowe
Wersja publikacji drukowana
Typ publikacji Monografia
Wydanie I
Seria Psychologia i Pedagogika nr 295
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-3471-5
Liczba stron 180
Liczba arkuszy wydawniczych 12,00
Format [cm] 17,0 x 24,0
Rodzaj oprawy miękka
Zapisz się